مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 16:352021-01-02فناوري

فارس من| رفع مشکل نرم افزاری تلفن ثابت در شهر صدرا


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، منطقه فارس مشکل نرم افزاری موجود در نصب تجهیزات تلفن ثابت را دلیل تاخیر در راه اندازی این سرویس عنوان کرد و از رفع این مشکل تا دو ماه آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پی ثبت سوژه ای با عنوان رفع مشکل تلفن ثابت و فیبر نوری در شهر صدرا با توضیحاتی مبنی بر با گذشت حدود سه دهه از ایجاد شهر صدرا هنوز مشکلات مربوط به زیرساخت های تلفن ثابت وجود دارد و طی این مدت مراجعات زیادی به اداره مخابرات شهر صدرا داشتیم که جواب درستی نمی دهند، ما به تلفن ثابت و اینترنت نیاز اساسی داریم، لطفاً پیگیر باشید عموم مردم شهر صدرا از تلفن ثابت بهره مند شوند.

  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، منطقه فارس در این زمینه به خبرنگار فارس در شیراز گفت: در بعضی از نقاط استان، کمبودهایی وجود دارد که برای حل آن نیاز به حفاری، کشیدن کابل و دایر کردن امکانات است.

  فرشید ایزدی در خصوص مشکل عدم واگذاری خط تلفن ثابت به برخی ساکنان شهر صدرا بیان کرد: کارهای زیرساختی و زیربنایی در برخی مناطق انجام شده است، اما تجهیزات جدیدی را در انتهای مسیر قرار داده که در راه اندازی آن با مشکل نرم افزاری مواجه شده ایم.

  وی تاکید کرد: امیدواریم مشکل نرم افزاری تا دو ماه آینده با تکیه بر تخصص داخلی حل شود تا بتوانیم به شهروندان، سرویس تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رفع مشکل نرم افزاری تلفن ثابت در شهر صدرا

فارس من| رفع مشکل نرم افزاری تلفن ثابت در شهر صدرا